הטיפ של רמי - גישה והקשרות: כותרת
גישה והקשרות לרציף היא בדרך כלל הפעולה האחרונה שלנו בסיום שיט ומיועדת לסקיפרים ותיקים ומתחילים כאחד, היא חשובה לא רק מסיבות של בטיחותיות ונוחות אלא משום שזה הרושם האחרון שאנחנו נשאיר על האורחים שלקחנו איתנו לשיט. : תקציר
/sysvault/docsfiles/cd6d285fe8-f635-42f9-ae38-66772bc0000a.jpg: תמונה לתקציר

גישה והקשרות


גישה והקשרות לרציף היא בדרך כלל הפעולה האחרונה שלנו בסיום שיט ומיועדת לסקיפרים ותיקים ומתחילים כאחד, היא חשובה לא רק מסיבות של בטיחותיות ונוחות אלא משום שזה הרושם האחרון שאנחנו נשאיר על האורחים שלקחנו איתנו לשיט.


הכלל הראשון והחשוב ביותר בגישה הוא לשמור על מהירות נוחה. הכוונה בנוחה היא כמה אתם מרגישים נוח עם המהירות בו אתם מתקרבים לרציף. המהירות הנכונה היא המהירות הנמוכה ביותר שעדיין מספקת היגוי לסירה. יש לזכור שכל עוד אתם מתקדמים בכח המנוע, יש נטיה לזלזל ברוח שאף היא תורמת למהירות הסירה (דוחפת, בולמת או מסיטה). בדקו את כיוון ועוצמת הרוח על פי סימנים בקרבת הרציף.


שימוש במנוע מרגע תחילת הגישה צריך להיות ב"מכות" קלות (טאץ'). יש לזכור ששימוש חסר בכח במנוע יפגום בתוצאה בדיוק כמו שימוש יתר.


בסירה עם מנוע אחד (יאכטות "רגילות"), תמיד סובבו את ההגה לפני שאתם מוסיפים סל"ד למנוע! כך תמנעו ממצב שהסירה תתפוס תאוצה לפני שהגעת לכיוון הרצוי.


בסירה עם שני מנועים (קטמרן לדוגמא), מפתה מאוד להשתמש בהגה כמו שמשתמשים בסירה רגילה. תתגברו על הפיתוי ושימו את ההגה באמצע והשתמשו במנועים בלבד. ההיגוי בעזרת המנועים מדוייק יותר. כשההגה בזווית, הזרם שנוצר מהמנועים עשוי לפגוע בדף ההגה ולגרום לסטייה מנתיב המתוכנן.


נראה מובן מאילו שהתהליך צריך להתבצע עם "חתימת רוח" קטנה ככל האפשר, שהרי לכן אנו מורידים מפרשים. אבל כדאי לזכור שברוח חזקה גם בימיני משוחרר, מפרשים עם "כיסים" שלא נאספו כראוי וכו' עשויים לתפוס רוח ולהפריע בגישה.


לעולם אל תכבו מנוע לפני שהסירה קשורה ומאובטחת! שייטים רבים עושים את הטעות ומכבים מנועים כשהסירה נמצאת במקום המיועד שלה והחבלים עדיין לא מאובטחים. אל תאבדו כוח מניע טרם הקשרות מלאה.


פנדרים – השימוש הנכון בפנדרים הוא הרבה יותר מלזרוק פנדרים בצידי הסירה. פנדרים צריכים להיקשר במקומות המדוייקים ולכן בידקו מה המקומות בסירה שעשויים "לנשק" את המזח ובגובה שלא יגרום לפנדר להיתקע מתחת למזחים.

 

והטיפ החשוב ביותר: לעולם לא להסס לוותר ולנסות מחדש. אין שום טעם "לאנוס" את הסירה להתיישר בעזרת הסירה שמשמאלכם או המזח שמימינכם. גם תחסכו נזקים ובעיקר תראו יותר טוב.


הפלגה נעימה!

: תוכן
: להציג גלרייה בתוך הכתבה
Hide: להציג תמונה מקושרת לסרטון בתוך הכתבה
: קוד לסרטון מקושר לתמונה בתוך הכתבה
/sysvault/docsfiles/cd635898575405395545.jpg: תמונה לתוכן
Show: להציג תמונה בתוך הכתבה
להסתיר: להציג תמונה 2
הטיפ של רמי - גישה והקשרות: SEO כותרת
הטיפ של רמי - גישה והקשרות : SEO מילות מפתח
הטיפ של רמי - גישה והקשרות : SEO תאור
: לינק אליו יגיעו אחרי מילוי הטופס
תחזית מזג האוויר: כותרת
: תקציר
/sysvault/docsfiles/cd635064615969853851.jpg: תמונה לתקציר

זכור: לפני כל הפלגה יש להתעדכן בתחזית מטרו במענה הקולי שלנו במספר 09-9561455

 

 

 

 

"סקיפר טוב יודע לצאת ממצבים שסקיפר מצוין לא נכנס אליהם"

 
  • תחזית לחופי ישראל
  • תחזית רוח שבועית

  • תחזית אוניברסיטת אתונה (הקישו על Skip Menu)

  • Wind Alert - מצב הים כרגע

  • אתר חיזוי טורקי מעולה

  • השירות המטאורולוגי הישראלי (הקישו על תחזית)

 

: תוכן
Hide: להציג גלרייה בתוך הכתבה
Hide: להציג תמונה מקושרת לסרטון בתוך הכתבה
: קוד לסרטון מקושר לתמונה בתוך הכתבה
/sysvault/docsfiles/: תמונה לתוכן
Hide: להציג תמונה בתוך הכתבה
: להציג תמונה 2
תחזית מזג האוויר: SEO כותרת
תחזית מזג האוויר : SEO מילות מפתח
תחזית מזג האוויר : SEO תאור
: לינק אליו יגיעו אחרי מילוי הטופס

לפרטים והרשמה בנושא #f1#, נא מלאו את הטופס:

שם מלא
cid
טלפון
דוא"ל
צור קשר
1-700-700-058
---
מקדם אתרים