חמשת היאכטות המיוחדות בעולם

קטמרן בים כחול

הן מככבות בחלומות הרטובים של הסקיפרים: גדולות, מפוארות, מצוידות במיטב הטכנולוגיה ומגיעות בעיצובים מרהיבים. עולם היאכטות לא מפסיק לחדש בדגמים מפתיעים ומרשימים, חלקם עוד בשלב התכנון הקונספטואלי אבל תמיד טוב שיש למה לחכות ועל מה לפנטז. אספנו מידע על 5 היאכטות המרהיבות והמרשימות ביותר מהיאכטה הארוכה דרך העמוקה ביותר ועד היקרה ביותר.

היאכטה הארוכה בעולם

יאכטת Azzam היא יאכטה פרטית, שהושקה ב-5 באפריל 2013 ואורכה 180 מטר – נתון שהופך אותה ליאכטה הפרטית הגדולה ביותר בעולם. למעלה מ-400 מיליון ליש"ט השקיעו בחברת Lürssen הגרמנית כדי לבנות את היאכטה הייחודית למיליארדר סעודי. 3 שנות בנייה אינטנסיבית השתלמו: מעבר לגודלה העצום ולמראה הראוותני, היאכטה נחשבת למהירה מאוד ומגיעה עד 58 קמ"ש. היאכטה מאופיינת בסגנון האמפייר וכוללת את מיטב הפינוקים של אחוזת פאר: בריכת שחייה, אולם קולנוע, מסעדה ועוד.

היאכטה היקרה בעולם

הכירו את Eclipse – היאכטה היקרה ביותר בעולם, שעלות בנייתה הסתכם בסכום עתק – 800 מיליון דולר. היאכטה האקסקלוסיבית נרכשה על ידי האוליגרך הרוסי רומן אברמוביץ' בשנת 2010 והיא כמו ארמון מהודר בלב ים ואברמוביץ' מרבה לארח בה את חבריו הקרובים או אורחים של כבוד. אלה שהאיר להם המזל להתארח ביאכטה הזאת נהנים ממועדון ריקודים, שתי בריכות שחייה, קולנוע, מספרה ו-24 חדרי שינה, שני מנחתי מסוקים ואפילו צוללת ננסית! למקרה שיהיה צורך להימלט מהיאכטה או פשוט לצאת לסיור מרתק במעמקים. ההשקעה לא מסתיימת בגודל אלא כמובן בתחזוקה השוטפת – 70 אנשי צוות מאיישים את היאכטה מדי הפלגה ומטעמי אבטחה, היא אפילו מצוידת במערכת הגנה מפני טילים.

מונקו על המים – יאכטה שהיא אי צף במים

היא אומנם רק בשלבי תכנון, אבל אם החזון יצא לפועל – יאכטת Streets of Monaco תהפוך לאחת היאכטות הגרנדיוזיות בעולם. היאכטה מעוצבת בהשראת מלון פריזאי תוך התכתבות עם הקזינו במונטה קרלו ועוד מונומנטים אירופאיים מרשימים אחרים, היא נראית כמו אי צף בים עם בריכות שחייה, מגרשי טניס ואפילו מסלול מרוצי גרנד פרי לחובבי הז'אנר. המעצבים הבריטים מחברת יאכט איילנד דיזיין, למעשה מתכוונים ליצור העתק צף של הנסיכות מונקו ביאכטה שבנייתה עלולה להסתכם ב-700 מיליון פאונד. כרגע מחכים למשקיע שיאיץ את התהליך ויאפשר לחלום לרקום עור וגידים. חזון נוסף של יאכטה שהיא כמו אי צף היא קוקומו איילנד, יאכטה שחציה תת ימי והחצי האחר צף מעל המים, העיצוב האקזוטי שואב השראה מג'ונגלים ומשלב בין בריכות ועצי דקל, צמחייה פראית, מנחת מסוקים וגם כאן מדובר בקונספט בלבד שיעלה מיליונים לביצוע ולכן גם הוא כרגע בגדר שרטוט מטריף.

יאכטה צוללת

תחשבו לרגע על המעמקים, ההזדמנות להשתזף על הסיפון ואז לצלול למצולות. פניקס פי-1000 היא יאכטה תת מימית (צוללת) ולמעשה נחשבת לצוללת הפרטית הגדולה והמפוארת ביותר בעולם, באורך 65 מ' החלק הפנימי כולל חלונות גדולים המאפשרים צפייה במעמקים תוך כדי צלילה, מצוידים בריהוט מפואר. יאכטה נוספת שהופכת לצוללת היא המיגאלו על שם הלווייתן הלבקן והיא כוללת חדרי שינה, בריכת שחייה, ספרייה והופכת לצוללת לאחר הכנה מיוחדת קצרה ופשוטה לביצוע.

יאכטה שקופה


פרטיות היא משהו שבהחלט תוכלו להשיג בלב ים ולכן, לאורחי היאכטה העתידית השקופה שתוכננה על ידי Lujac Desautel, ככל הנראה לא יהיה אכפת להסתובב בחללים השקופים שלה. ההשראה ליאכטה הגיעה מתכנון של גורדי שחקים וקוביות לגו, מכל עבר דרך החלונות העצומים ישתקף האוקיינוס בין אם מחדרי השינה המרווחים, הבריכה הפנימית. היאכטה תכלול מעלית, מרתף יינות, מטבח גדול ועוד והכל עטוף בזכוכיות שמאפשרות את השקיפות בין החוץ לפנים.

יאכטות ספיישל אומנם קשות להשגה ונחלתם של אילי הון, אבל יש הרבה מאוד יאכטות מפוארות להשכרה כך שגם אם אינכם יכולים להרשות לעצמכם יאכטה גרנדיוזית משלכם, תוכלו לבלות מעט ביאכטות מהסרטים ואולי זה גם רק עניין של זמן עד שיאכטות חלומיות יהפכו נגישות יותר.

למידע נוסף צרו עמנו קשר או בקרו בעמודים הבאים: