אירועים פרטיים ועסקיים

מתחם אירועים באויר הפתוח

מתחם האירועים של Sea-Gal במרינה הרצליה הוא המקום המושלם לקיום מגוון רחב של אירועים. 

ארועים מיוחדים במתחם מרהיב ביופיו עם שמים פתוחים, שקיעות עם שמש שנוגעת במים ורחש הגלים. פינוקים קטנים שעושים את ההבדל. במתחם האירועים היוקרתי של Sea-Gal, הנושק למים, אנו מפיקים אירועים ייחודיים, פרטיים ולחברות, מול הנוף המרהיב של הים וכלי השיט, בריזה נעימה ורחש הגלים.

מתחם האירועים מתאים לכל סוג של אירוע פרטי ממסיבת יום הולדת ועד לחתונה וכן למגוון אירועים עסקיים כגון ימי גיבוש לעובדים, ימי עיון, ימי הדרכה וסדנאות לקבוצות קטנות.

רחבה חיצונית הנושקת למים, עם נוף פתוח ומרהיב, שמתאימה לארוחה סביב שולחנות ולמסיבת קוקטייל ועוד.

כמו כן ניתן לשלב באירוע שיט על מבחר יאכטות מפוארות. ההיצע המגוון של היאכטות של מועדון יאכטות הישראלי Sea-Gal, מעניק חוויה אחרת לכל אירוע. על סיפונן ניתן לקיים מסיבות והפלגות במסגרת אירועים פרטיים וימי גיבוש לעובדים, בהדרכת צוות הסקיפרים שלנו – אוויר נקי, מפרש לבן, מים צלולים ואירוע בלתי נשכח!

 קייטרינג Guriel – קייטרינג הבית של Sea-Gal, מתמחה בבישול עילי וקולינריית גורמה. אוכל מערבי מעודן, עם נגיעות שובבות של המזרח. 

תוכלו לבחור מנות גורמה מובחרות או מנות פשוטות יותר, קינוחים ברמה של מסעדות יוקרה או קינוחים שיחזירו אתכם לילדות, ובכל תפריט שתבחרו, בין אם מדובר באירוע עסקי או אירוע פרטי, תיהנו מהמרכיבים הנדרשים להצלחה: אוכל טרי וטעים, הגשה צבעונית ויפהפייה, מעוררת חשק, הגשה ללא רבב ומעל הכל – צוות מקצועי מלא תשוקה לאנשים ולאוכל, שישלים את האירוע שלכם לחוויה נהדרת.

הקודם
הבא

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

הקודם
הבא
להזמנת הפלגה >>