צי היאכטות שלנו

צי היאכטות של Sea-Gal מונה כ-16 כלי שייט – זהו צי היאכטות הגדול והמגוון בישראל, כך שבאפשרותכם לבחור את היאכטה האידיאלית עבור האירוע שלכם.

הצי מורכב מ-3 סוגים שונים של יאכטות:
1. מפרשיות בגדלים שונים (35 עד 45 פיט) – מתאימות לעד 15 מפליגים
2. קטמרן – מתאימה ל-21 מפליגים
3. מנועית עוצמה א' – מתאימה ל-12 מפליגים

צי היאכטות שלנו מותאם להפלגות כיף לכל המשפחה או החברים, הפלגות דייג, הפלגות רומנטיות, מסיבות רווקות או רווקים ועוד. באפשרותכם לשכור ולהפליג על כל אחת מהיאכטות שלנו, לפי העדפתכם.

מחכים לכם על הרציף!

קטמרן

אומרים שמי שמפליג על קטמרן, לא חוזר להפליג על יאכטה אחרת. צודקים. זאת היאכטה האידיאלית לחגוג כל אירוע עם החברים או המשפחה. היאכטה גדולה, מרווחת, יציבה ועם כל הפינוקים. מתאימה ל-21 מפליגים שכל תפקידם בחיים זה לעשות שמח וליהנות בים!

יאכטה אידיאלית לכל מי שרוצה להפליג בנוחות מירבית. מרפסת היאכטה מרווחת מאוד, עם ספסלים וכריות. גולת הכותרת של הקטמרן היא איזור השיזוף בחרטום, ממש מעל המים.

ביאכטה אבוב לירידה למים, לגרירה אחרי הספינה, מערכת שמע ורמקולים חיצוניים.

הקודם
הבא
הקודם
הבא

יאכטות מפרש בגדלים שונים

כל היאכטות מפרש שלנו מותאמות להפלגה בנוחות מירבית. קוקפיק רחב ידיים, גגון המאפשר הגנה מקסימלית מהשמש (בימיני), סלון מרווח וגדול, קבינות עם שירותים, ירכתיים רחבים המאפשרים ירידה נוחה למים ומערכת שמע.

היאכטות בגדלים שונים – החל מ-35 פיט ועד 45 פיט. היאכטה הקטנה ביותר מתאימה ל-12 מפליגים והגדולות מתאימות ל-15 מפליגים בנוחות רבה.

כשאתם יוצאים לים אתם נשארים עם הנוחות של הבית\בית מלון כי יש הכל ביאכטה עצמה בנוחות ופשטות, זה בילוי נגיש ומהנה לכל הגילאים ולכל אירוע.

Speedboat IBIZA 

מה יכול להיות טוב יותר מאשר שייט פרטי על SpeedBoat חדשה (מודל 2020) ומפנקת אשר תעניק לכם חוויה שלא תשכחו? לא משנה אם אתם חוגגים יום הולדת, מסיבת רווקים או סתם רוצים לעשות FUN עם החברים, הפלגה על ה-SpeedBoat שלנו מושלמת עבורכם. ה-SpeedBoat מתאימה ל-12 מפליגים בנוחות מירבית, כוללת מערכת סאונד מתקדמת, משטחי שיזוף, וכל ה-FACILITIES שצריך כדי ליהנות כמו שצריך בים. איך אנחנו אומרים, אם כבר להפליג, אז כדאי לעשות את זה ב-STYLE.

כן, לסירה שלנו קוראים IBIZA.. בגלל המסיבות שעושים עליה. ועכשיו הגיע התור שלכם לחגוג. מחכים לכם במרינה הרצליה.

"שמש, ים, בירות, שמיים כחולים, מוסיקה וחברים. לא צריך יותר מזה כדי לחגוג כמו שצריך…"

הקודם
הבא
הקודם
הבא

מתחם אירועים באויר הפתוח

מתחם האירועים של Sea-Gal במרינה הרצליה הוא המקום המושלם לקיום מגוון רחב של אירועים. 

ארועים מיוחדים במתחם מרהיב ביופיו עם שמים פתוחים, שקיעות עם שמש שנוגעת במים ורחש הגלים. פינוקים קטנים שעושים את ההבדל. במתחם האירועים היוקרתי של Sea-Gal, הנושק למים, אנו מפיקים אירועים ייחודיים, פרטיים ולחברות, מול הנוף המרהיב של הים וכלי השיט, בריזה נעימה ורחש הגלים.

מתחם האירועים מתאים לכל סוג של אירוע פרטי ממסיבת יום הולדת ועד לחתונה וכן למגוון אירועים עסקיים כגון ימי גיבוש לעובדים, ימי עיון, ימי הדרכה וסדנאות לקבוצות קטנות.

רחבה חיצונית הנושקת למים, עם נוף פתוח ומרהיב, שמתאימה לארוחה סביב שולחנות ולמסיבת קוקטייל ועוד.