השכרת יאכטות מחירים

מנגנת בגיטרה על יאכטה

תכנון אירוע זו בהחלט לא פעולה פשוטה שלעיתים יכולה להסתבך אף יותר במידה והאירוע גודל במיוחד. החשיבות העליונה ביותר בתכנון כל אירוע היא קודם כל היכן נקיים אותו.

בעידן המודרני, לאנשים כבר נמאס מהאירועים השגרתיים שכוללים שהייה במסעדה, אולם אירועים או מלון. על מנת לארגן אירוע בלתי נשכח באמת ולהיות המסיבה הכי טובה בעיר – עלינו לחשוב מחוץ לקופסא ולארגן משהו מרענן ומקורי.

השכרת יאכטות לצורך האירוע יכולה להיות פעולה שתשאיר את כל השוהים באירוע פעורי פה ועם זיכרונות בלתי נשכחים להמשך חייהם. אם בעבר בירור מחיר השכרת יאכטות היה מעלה מחיר אסטרונומי ובלתי אפשרי עבור הלקוח, הרי שכיום המצב כבר אחר. לאור הביקוש הרב בתחום, צצו להן לא מעט חברות בעלות יאכטות מרובות המציעות שירותי השכרה במחירים נוחים במיוחד. על זאת ועוד, במאמר.

כמובן שישנה אפשרות להשכרת יאכטה יוקרתית במחיר שהוא מעט גבוה מהרגיל אך הפינוק הוא מעל למצופה.

מה צריך לדעת

כאשר ניגשים לנושא המחיר, הרצון הוא למצוא מספר מסוים ולדעת האם זה מתאים לנו או לא. עם זאת, התשובה לא פשוטה כיוון שהיא יכולה להשתנות באופן מהותי לפי פרמטרים שונים. ראשית, עלינו להבין מהו אפיו של האירוע – האם מדובר במסיבת יום הולדת מצומצמת או בחתונה גדולה? ניתן לשלב כל מיני קומבינציות שיוכלו לשנות את המחיר. בנוסף לכך, נצטרך לבדוק מהן האטרקציות הנלוות שנרצה להוסיף לאירוע – רקדניות פלמנקו, שירותי תקליטנים (DJs), ספורט ימי ועוד. לאחר שנבנה את כל המאפיינים הכלולים וקשורים לאירוע ונבין בדיוק מה הדרישה שלנו, נוכל לפנות לחברה ולברר את מחיר השכרת היאכטות ולקבל מספר ממשי.

שייט ביאכטה, פעולה שבעבר הייתה שייכת רק לבעלי ההון ואנשי העשירון העליון כבר מזמן אינה כזו וכיום היא פתוחה לאנשים המחזיקים בהכנסה ממוצעת.

הקודם
הבא
להזמנת הפלגה >>